Reklamace

 

Reklamované zboží zašlete s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:

 

Kinn Trade, s.r.o.

Hamry nad Sázavou 562

591 01 Hamry nad Sázavou

 

  • Neposílejte prosím zboží na dobírku!
  • Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
  • Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách bod č. 7.

 

Zásilkovna - Reklamační asistent

V případě, že jste použili při nákupu zboží dopravu přes Zásilkovnu, můžete využít službu Reklamačního asistenta na podacím místě, které tuto službu nabízí.

  • Na pobočce sdělte kód "91101949" pro zpětnou zásilku.
  • Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.

 

 

Vaše Značkové deštníky 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení