Reklamace

Reklamované zboží zašlete s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:

 

Kinn Trade, s.r.o.

Hamry nad Sázavou 562

591 01 Hamry nad Sázavou

 

 Formulář pro reklamaci najdete zde.

 

  • Neposílejte prosím zboží na dobírku!
  • Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
  • Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

 

Zásilkovna - Reklamační asistent

V případě, že se jedná o skládací deštník, můžete zboží poslat přes Zásilkovnu.

  • Na pobočce sdělte kód "91101949" pro zpětnou zásilku.
  • Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.

 

 

Vaše Značkové deštníky