Reklamace
Reklamované zboží zašlete s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:
Kinn Trade, s.r.o.
Hamry nad Sázavou 562
591 01 Hamry nad Sázavou
- Neposílejte prosím zboží na dobírku!
- Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
- Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
- Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách bod č. 7.
Zásilkovna - Reklamační asistent
V případě, že jste použili při nákupu zboží dopravu přes Zásilkovnu, můžete využít službu Reklamačního asistenta na podacím místě, které tuto službu nabízí.
- Kontaktujte nás prosím na emailu shop@znackovedestniky.cz.
- Zašleme Vám emailem štítek pro podání zásilky.
Vaše Značkové deštníky ♥