Reklamace
Reklamované zboží zašlete s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:
Kinn Trade, s.r.o.
Hamry nad Sázavou 562
591 01 Hamry nad Sázavou
Formulář pro reklamaci najdete zde.
- Neposílejte prosím zboží na dobírku!
- Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
- Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
- Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.
Zásilkovna - Reklamační asistent
V případě, že se jedná o skládací deštník, můžete zboží poslat přes Zásilkovnu.
- Na pobočce sdělte kód "91101949" pro zpětnou zásilku.
- Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.
Vaše Značkové deštníky ♥